SKRIVET: 2011-06-23, kl 08:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Uppe med tuppen!

... eeeller så var jag inte det :P Som Gullman sa, hon skriver första inlägget när hon vaknar, men jag tidsinställer, för går inte upp om det så är en minut tidigare bara för att blogga om jag är trött haha. Och uppdatering måste ni ju få liksom! :D Och nu jävlar kör vi resten av dagen!

Dock så blir det tidsinställda för hela slanten, men det gör väl inte så mycket..? Jag kommer nämligen sova ut, gud så skönt, har hållt igång hela veckan känns det som. Sen ska jag till stallet med Gullman och så kommer Jenny och Cornelia (och Alvin?) ut och hälsar på! :D Himlans kul, har saknat dem! Cornelia kommer rida lite på Pijano (om hon vill såklart ;)) så han kommer nog gå två ridpass imorn. Men det blir kalas det med. Jag ska nämligen troligtvis dressyrträna för Jenny (våran fritidsledare på Berga haha!) på kvällen - mycket behövligt och kul för den delen! :) Sååå.. Live-uppdatering blir det.. senare!


Sötnosar! Pijano och Cornelia för rätt länge sen :) Sara som fotat!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0