SKRIVET: 2011-06-20, kl 21:49:05 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Vad har hänt idag då?

Jo, vaknade runt 9. Checkade bloggen, fixade nåra inlägg, standard lix. :)
Sen har det inte hänt så mkt på förmiddan. Har typ snackat i telefonen hela dan, hehe. Fast den klarar typ inte av att snacka i över en timme typ. Då lägger den av så får man ringa upp igen.. Grymt irreterande -.-
Men jaja. Gick till affären, köpte en äcklig sallad som jag inte åt upp, duschade å drog sen vidare till stallet. :)

Skrittade ut en sväng idag med. Den här gången var hon rätt glad, för det regnade inte, haha. Dock så började det påvägen tillbax. Emma skrittade me oxå. Hon skulle rida på ridbanan sen. I regnet. Krigare hon e :D



Okej, vi har lovat varandra att inte ha kassa iPhone-bilder längre. Men vafan. Var tvungen att ta en på dagens outfit:

Hackamore
Hoppsadel - Cobra
Fårskinnspad - Medi Lamb
Schabrak - John Whitaker
Sadelgjord - eh..?
Senskydd - Pro

Kan även säga att hon var jätteduktig idag och klampade rakt in i vattenspiltan utan några konstigheter. Juste, har jag sagt att jag älskar min häst?

/Gullman (OBS! Glöm inte FRÅGESTUNDEN!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0