SKRIVET: 2011-03-26, kl 21:44:49 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Svar på ett par kommentarer

Jag har varit ruskigt dålig på att svara på kommentarer känner jag..

Fråga: Asså shiiit vad coolt att ni ba red vid tunnelbanestationen på gullmars med värsta fina hästen! Var det många som kolla eller hur va det liksom? :P

Svar: Haha, inte första gången Pijano gör lite uppmärksamhetsväckande grejer, så det var inte något jättespeciellt för varken mig eller hästen haha.. Men mycket blickar och folk som kommer fram och pratar blir det ju - både på gott och ont :)

Fråga: Vart har du köpt det där schabraket? :D Sjukt snyggt!

Svar:
Jag kommer tyvärr inte ihåg det :( Det var det första schabraket jag köpte till Pijano (alltså -08) så det var ett tag sen och mängder av schabrak har inhandlats efter det haha..

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0