SKRIVET: 2011-05-18, kl 10:00:00 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

-



Jag:

rider (x)
har ridit i mer än 10 år (x)
har ridit/rider på ridskola (x)
har/haft egen häst (x)
har hästen hemma (/) - Både han och jag bor ju på skolan ;)
rider lektion minst en gång i veckan ( )
är bra på att hoppa (/) - Beror ju på vad man jämför med.
är bra på att rida dressyr (/) - Beror ju på vad man jämför med.
har ridit i skogen (x)
har hoppat högre än 1 m (x)
har hoppat högre än 110 cm (x)
har hoppat högre än 120 cm (x)
har hoppat högre än 130 cm (x)
kan rida öppna, sluta och byten (x)
har tävlat (x)
har tävlat i mer än 5 år (x)
har tävlat 3 hästar eller fler (x)
har tävlat hoppning (x)
har tävlat dressyr (x)
har fått över 70% ( )
brukar tävla lokalt (x)
brukar tävla regionalt (x)
har hoppat Lätt A hoppning (x)
har fått godkänt i FEI dressyr ( )
har startat medelsvår (x)
har fått championatspoäng ( )
har på en tävling känt att det gått riktigt bra (x)
har gråtit under en ritt (x)
har skrattat under en ritt (x)
skyllt på domaren (x)
känt på en tävling att jag inte har där att göra (/)
brukar tro att jag ska sopa mattan med alla ( )
älskar hästar (x)

Min häst:
är en vallack (x)
är en hingst ( )
är ett sto ( )
äger jag (x)
äger mina föräldrar ( )
bor hemma hos mig (x)
är under 148 ( )
är bra på att hoppa (x)
är bra på dressyr (x)
är bra på att rida ut (x)
har världens steg ( )
kan vara jätte busig (x)
är aldrig rädd för något (x)
är ofta ganska nervig ( )
är jätte söt (x)
är tjock ( )
vill äta hela tiden ( )
är brun ( )
är skimmel (x)
är fux ( )
är yngre än 5 år ( )
är mellan 5-10 år ( )
är mellan 10-15 år (x)
har tävlat mycket (x)
har startat hoppning (x)
har startat dressyr (x)
har startat trav ( )
har startat medelsvår (x)
har klarat en bana felfritt (x)

Tillsammans har vi:
hoppat (x)
ridit dressyr (x)
ridit i skogen (x)
badat (x)
tävlat (x)
tävlat lok (x)
startat hoppning (x)
startat dressyr (x)
hoppat över 1m (x)
startat LA hoppning ( )

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0