SKRIVET: 2011-05-16, kl 10:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

1 år sedan

För exakt ett år sedan var jag och Pijano i Enköping och hoppade.. Hoppade bara 90 och 1 m då, och som visas på filmen var vi felfria i 90. Jag hade ändrat taktik lite, och lät honom rulla lite mer än jag brukade göra. Liksom istället för att sitta och hålla honom i undertempo som det lätt kunde bli när det var så lågt. Sen var han superfin i 1 m men fick ett irriterande nedslag. Minns att jag ångrade ruskigt mycket att jag hade startat första klassen, då jag alltså inte kunde efteranmäla och hoppa 110.. Men gud, tänk att det här var ett helt år sedan.. Känns det verkligen inte som :O Åh, jag dör snart, vad jag vill tävla igen..



/ Emma

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad heter låten som du har till videon :)? Har fastnat på den.

2011-05-16 @ 12:42:15
URL: http://horsemupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0