SKRIVET: 2011-05-18, kl 19:10:21 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

17 maj

Ojdå, glömde uppdatera igår. Eller glömde inte. Uppdaterade inte bara :P Men iallafall, drar gårdagen lite kort sådär, finns inte så mycket att skriva egentligen.

Red Anna på morgonen, på stora ridbanan. Hon var fiin och glad och sådär. Travade lite mer i båda varv. Hon försökte busa lite men det gick bra ändååå. Sen red jag "Chippen" på lunchen, första gången på honom :) Han har gått monté och så vad jag förstod. Red honom på flisen, fyra varv. Gasade på liite, härligt! Riktigt härligt.

Efter skolan red jag finaste Mona. Först ut ett varv på flisen och lät henne bara lalla runt lite som hon ville, myysigt. Sen lite dressyr på ridbanan. Hon var jättefin! Sen var det dags för Pijano, blev ridhuset med kandar och sporrar för första gången på riktigt länge. Barbacka såklart också ;) Riktigt fin var han, krävde ännu lite mer, till och med två skänkelvikningar i galopp. Superfin var han. Samlade kanonbra i traven och så. Fin pålle! Julia fotade, men råkade ta bort alla bilder hahaha.. Så tyvärr får ni inte se dem :( Han som var så fin!!


Fasligt gammal bild, bland de första gången jag red Pijano med kandar haha..

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0