SKRIVET: 2011-05-09, kl 23:22:00 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Bilder från idag, fotade av Julia!

(Först och främst, eftersom jag vet att ni läser det här. Jag visste helt ärligt inte att jag måste ha hjälm när jag har min häst i grimma och grimskaft och han ligger ner. Det står ju i reglerna att man ska ha hjälm vid longering och tömkörning. Hade jag vetat att det här var förbjudet hade jag ju inte varit så dum att jag gjort det, helt öppet dessutom liksom. Eftersom jag redan är "busted" kan jag ju lika gärna lägga upp bilderna, men fler såna kommer det ju inte bli, nu när jag vet att jag måste ha hjälm även vid sånt här. Så nu vet ni, ni som det rör alltså, inte ni andra :))



























Du är så jävla underbar, mattes alldeles egna stjärna ♥

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0