SKRIVET: 2011-05-15, kl 09:11:08 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Borde egentligen vara tröttare

Blev rätt sent igår asså. Betydligt mycket senare än vad jag hade tänkt mig från början. Skulle väl gå å lägga mig runt tio så att jag åtminstonde skulle haft en chans att komma upp imorse. Men så blev det inte riktigt. Hände både det ena och det andra igårkväll kan jag lova. Åkte på roadtrip på ett bilflak (!) sisådär runt elva-tolv. Efter det så hamnade vi hemma hos Travsara och kollade melodifestivalen. Saade kom 3:a, mycket imponerande. Han verkade vara populär bland alla Europas länder. Roooligt! :)

Efter den var slut så satte dem på en film om Swedish House Mafia, så grymt bra. Herregud.
Sen drog klockan iväg och jag tror att vi gick därifrån runt 2-tiden undefär. Mycket trevlig stalltjänst-kväll vill jag lova :)

Men kvällen skulle inte slutat där, egenligen. För en natt på Berga kan sluta precis hur som helst. Speciellt när jag och Emma är ute och härjar. Men det vi skulle göra gjorde vi faktiskt inte. Eftersom det var kolsvart överallt (ja, jag e mörkrädd typ) och vi ändå skulle upp och "jobba" idag så berstämde vi oss för att dejta John Blund istället. Fast det skulle vara kul. J*vligt kul om vi skulle gjort de vi hade tänkt oss. Hihi :)



Oj vad detta inte alls blev ett hästigt inlägg, men de får vara så nu. För att hästa till det lite så slänger jag upp en bild på världens finaste i hagen igår. :)



Snart kommer Mami ut med mat och lite schabrak. Sen i eftermiddag kommer hovslagaren, hoppas de går bra! ;)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0