SKRIVET: 2011-05-23, kl 23:24:31 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Chill dag assåe

Gick ner till stallet imorse helt utan anledning, haha. Så trött e jag lix. Så de var bara att gå upp till rummet igen och käka en stadig frukost (godis). Sen kom Sarski och vi gjorde iordning hästarna för en ridtur. Emma följde med oxå! :)
Vi skrittade och travade på flisen och hästarna var glada och pigga!
Sen fortsatte jag och Sarski till utebanan och red lite där. Esci kändes fin fast lite morgontröt typ. Försökte hitta "läskiga" saker att stirra på och lite så. Efter lite tillsägelse så gick hon klockrent. Avslutade ridpasset med att hoppa ett litet sockerbitshinder 2-3 ggr i varje varv. Fyfan va jag har saknat att hoppa henne! Allt stämde och avstånden blev perfekta :) Åhh fina hästen!
Glad blev hon oxå, hihi :D

Sen hade jag 20 min på mig att fixa hästen, springa upp till rummet, duscha och sen vidare på lektion. Vilket jag hann med. Dock blev de knas med lektionssalarna så har typ bara haft lektioner i ridhuset idag. Började med engelska å sen bild. Därefter lunch och sen nationellt prov i egnelska. Det gick bättre än vad jag trott faktiskt, är rätt nöjd ;)

Sen hade jag typ inget å göra så jag hängde med Olle i traktorn och åkte ut på en åker och spred koskit hela eftermiddan. Så jävla najs. Ångrar verkligen att jag inte valde Häst-Jord. Typiskt mej att välja helt fel och sen ångra mej försent. Haha. Aja, hursomhelst så vare f1 chill att glida runt i traktorn :D

Sen vare middag å lite så. Gick ner till stallet och plockade in ett gäng hästar innan vi åkte till VH. Bussjäveln körde förbi oss oxå. Det känns typ omöjligt men aja. Hatar SL!

Sen hare inte hänt så mkt ute på Berga. Chillat runt litegrann å så, men är helt slut nu. Mår verkligen dåligt. Ont överallt typ, gaah. Får knarka medicin innan jag somnar. Stalltjänst den här veckan oxå, tjoho. Here we go again!

Hittade ingen passande bild till detta inlägget. Självklart knäpptes det lite kort i traktorn. Men. Ehm.. HAHA. Åh. Dem får nog stanna i mobilen ;)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0