SKRIVET: 2011-05-14, kl 20:42:40 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Chill dag igår asså

Gick och la mig typ halv nio iförrgår, fett skönt!
Vaknade halv 7 och var rätt pigg. Traskade ner till stalltjänsten och fixade i stallet. När det var klar gick jag upp till rummet igen och duschade innan jag och Sarski åkte in till Haninge Centrum för att handla lite. Vi skulle egentligen till stan, men eftersom att ingen hade sådär galet mkt pengar så orkade vi inte det. Lunchade på bästaste Donken innan vi drog tebax till skolan. Chillade lite på rummet då innan jag gick ner till stallet och tog in hästar.

I elevstall 1 tas hästarna in vid fyra och i stall 2 tas dem in kl fem. Så mellan där så orkade jag inte gå tebax till rummet utan gick ner och satte mig i Escadas hage och myste lite med henne. Jätteglad var hon, så sööt! ;)

Klockan blev fem och jag tog in Esci. Gick ner till utebanan och kollade när Ruby och Sarski red innan jag gick upp till rummet igen. Efter en stund kom Kai eftersom han typ skulle duscha. Tvingade ner både honom och bilen ner till stallet för att hälsa på min fina häst! :D



Stannade kvar i stallet efter att han åkt och borstade på Escada och Pelle + fixade höpåsar och lite sånt. Sen var det kvällsfodring och nu sitter jag här på rummet igen. Håller på att laga mat borta i köket, tortellini. Mums! :P

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0