SKRIVET: 2011-05-12, kl 18:05:36 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Dagen var bra

Fram tills typ två timmar sen då jag blev opepp på typ allt. Men mer om de sen. Ska berätta lite om dagen först.

Börjar med att jag försover mej. orkade verkligen ingenting imorse, usch. Gick till bussen iallfall. Väl där sätter jag mig på bänken..och somnar. Vaknar sedan av en biltuta. Dock var det inte bussen utan Jenny. Hon undrade om jag ville ha skjuts till vh. Och jag undrade vad hon skulle göra i vh kl 6 på morgonen, haha :)
Hursomhelst så släppte hon av mig där och jag blir uppämtad av Mona som kör mig till praktiken. Väl i stallet så släpper hon av mig och åker å lämnar ungen på dagis. Jag fodrar, tar av täcken osv tills Mona kommer då vi släpper ut dem, mockar, sopar, fikar osv. Vid lunch undefär så åkte hon vilket betydde att jag var själv med stallet. Däremot så hade vi ju redan gjort klart allt så det var soft. Sätter mig ute i solen och somnar där, hehe (trött chey). Efter en timme vaknar jag och blir jättetaggad på att göra ngt. Börjar packa ut saker från trailern och när jag var klar med det så fixade jag lite med en hage som skulle byggas. Skruvade i pluppar, bankade ner stolpar, trasslade upp tråd, drog igenom och ja gjorde en hage helt enkelt. Sjukt kul var det oxå. Man var tvungen att tänka till lite så att allt blev bra å de blev de, haha, sjukt stolt. Haha, nejmen sen så satte jag mig i solen å chillade.

Sen kom Mona tillbax å vi fodrade och tog in hästarna. Efter det fick jag skjuts tillbax till Berga och går ner och fixar till mina hästar. Är på jättebra humör eftersom att dagn typ har varit bäst. Sen finns det ett antal bitterfittor i stallet som smittar av sig väldigt lätt. Känns inte alls kul att komma tillbax till skolan när man möts av otrevliga människor. Hursomhelst så känns allt förjävligt just nu. Är jättetrött och vill bara sova och är inte alls taggad på någonting. Har precis varit nere i stallet och tagit in min söta totto från hagen. Hon gjorde mig på bättre humör iaf, så jag hoppas att det håller i sig.
Utöver bittra elever och så, så tappade jag bort min mobil för typ en timme sen. Missade även omprovet som var kl 4. Och inte nog med det så är mina nycklar spårlöst försvunna. Mobilen hittade jag iofs för en stund sen men endå..

Har öven försökt få tag i hovslagaren både igår och idag utan ngt svar. Skiiiiiit oxå. Aja ska snart gå ut och telefonbomba! :)



Escada får bli longerad idag och Pelle har ju boxvila. Ska ner om ett tag och borsta på dem iaf ;)

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaa de vare! det e fina firren med mig :D

ahaa gud vad roligt! hon var super fin verkligen :))

haha, nej har du fan vad coolt! :) hahah, hon är ju rätt speciell hihi (: grymt ju!

aa asså ni anar inte hur ofta jag tänker på det! men det blir aldrig ngn tid typ och har aldrig vägarna förbi :/ men när går ni på sommarlov ? :)

2011-05-12 @ 20:23:13
URL: http://jennysriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0