SKRIVET: 2011-05-27, kl 22:15:56 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Dagens hästövning

Hade hästövningar hela eftermiddan, vilket var ett soft avslut på denna chill-vecka. Valde att rida monté idag eftersom att ryggen inte riktigt pallar att köra, vilket iofs är rätt trist. Fick i stort sätt välja vilken häst att rida och jag valde Mumin, som jag varken ridit eller kört innan. Vi körde intervaller på rakan vilket var superkul! :D

Det gick galet fort och man fick värsta kicken, helt sjukt. :D Körde några gånger fram och tillbax, och vilade i typ 1 min mellan. Sen fick jag rida själv fram och tillbax oxå och verkligen öka lite extra och shit va fin han var. Fina Mumin! :)

Efteråt skulle jag rida Zebb oxå, men valde att inte göra det pga av lite saker.. Men tack iallafall Sara (haha, vet att du kommer läsa dethär) :P

Men chillade lite och tog in hästarna innan jag åkte med Johanna till vh och handlade mat.. godis!
Så blir det alltid. Köper typ ingen mat alls. Mår alltid illa när jag handlar. Aja, jag klarar mig ;)

Imorgon är det Bergadagarna. Någon som kommer hit och kollar? Jag har stalltjänst och tänkte ta igen lite rester och sånt nödvändigt tråkigt :( Men kommer förståss kolla när bla Axel rider och lite annat roligt :)



He's Mine M.B
"Mumin"

/Gullman

Tror Emma fotade en bild på mig och Mumin i stallet, så den kanske kommer upp sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0