SKRIVET: 2011-05-20, kl 21:21:09 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Dagens ridpass


Red Esci ute på stora utebanan idag igen. Hade sällskap av Emma, Cornelia och Pijano. :)
Hon var lite ofokuserad och typ uttråkad kändes det som. Orkade heller inte göra ngn speciell "övning" eftersom att jag inte hade så mkt tid på mig. Men gjorde lite skänkelvikningar på volterna och lite så.
Somsagt, ofokuserad, vilket ledde till att hon gick och kollade på andra saker utanför staketet, typ soptunnor och sånt. Gick bättre i slutet dock. :)

Hände en liten grej påväg tillbax till stallet. Det kom tre islandshästar vilket tydligen Pijano tyckte var konstigt (?) så han började trava iväg nerför asfalstbacken vid maskinhallen. Esci ville såklart följa efetr och stod och stutsade på stället.
Tuffa Cornelia fick stopp på Pijano och Esci typ smågalopperade ner bör backen. Inte bra med tanke på hovarna, men vad ska man göra lixom när hon vill leka rodeo. Dock så var det ju bara några meter och när hon kom fram till Pijano igen så lugnade hon ner sig ;)

Nu måste jag skynda mig för jag ska ut och gå flisen med dem två + Sally. Slänger in två bilder som togs idag oxå. Dock från en film så inte bästa kvalitén ;)





Orkar inte bjuda på mitt fula rid-fejs just idag, hehe. Fina hesten iaf!

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Patricia

fint ;)

2011-05-21 @ 16:56:39
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0