SKRIVET: 2011-05-15, kl 08:55:15 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Det är på Berga det händer

Haha.. Igårkväll hade jag och Gullman inget att göra, så vi gick och letade ved och var precis påväg till grillen för att göra en trevlig liten brasa när vi blir halvt ihjälskrämda av Michaela. Vi dissade brasan och gav oss ut på jakt istället. Det var nämligen så att deras cross hade blivit snodd och så var det en lång historia om det - men iallafall. Vi letade lite här och var, och tillsist kom den fram haha! :D Efter det busade vi lite, och sen åkte vi på bilflak och till Statoil och lite sånt spännande.

Sen spenderades resten av kvällen hos våra kära "grannar" hehe, myycket trevligt. Kom väl därifrån rätt så sent, och sen så blev jag hungrig och lite sådär, så råkade dra ut på tiden alldeles för mycket. Men en fördel med att knappt hinna somna innan man ska upp är ju att det inte är lika jobbigt att vakna ;)

Haha.. Ja.. det är väl på Berga det händer, antar jag..


Gullman tror hon är cool på bilflaket höhö.


HAHAH..

Idag då. Mycket lätt att komma upp somsagt, det är najs :) Morgonfodring, ut med hästarna, mocka. Som vanligt. Men vi fixar höpåsar och sånt sen, vi orkade verkligen inte. Nu ska jag sova så det ryker om det. Fett skönt för Gullman har lunchfodringen, så det är bara att sova heeela dagen lång. Om man vill det vill säga. Det som ska göras sen är att Pijano ska motioneras, tror lilla Cornelia ville rida han idag :) Sen ska jag torva, fixa höpåsar och kraftfoder, städa mitt rum och säkert nått annat som jag totalglömt hehe. Men nu - sova. Hejsvejs!

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0