SKRIVET: 2011-05-14, kl 10:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

...



Kommer vi kunna komma tillbaka? Hitta tillbaka till det vi älskar som mest? Jag hoppas. Jag vill. Jag vet att vi kan, ifall vi slipper all otur hela tiden. Det känns ibland som vi spelat på alla våra kort redan, att det bara är att glömma och tänka om. Men jag vill inte. Jag vill verkligen inte. Jag vill tro på att vi kommer tillbaka. Att vi snart är där igen och kan visa alla. Alla som sagt att det är omöjligt, motsatsen. För faktum är, när vi samarbetar är vi otroligt starka tillsammans. Det är just därför det blev vi. Och det ska alltid vara vi. Nu är det bara att hoppas och kämpa. Och hoppas lite till.

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0