SKRIVET: 2011-05-21, kl 11:17:21 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Fetdiss!



Okej, känns fel att dissa dethära men jag var bara tvungen att göra det.

GlenGordon-schabraken.

Jag har ett sånt, som är marin med röd/vit kant, sinnesjut snyggt, verkligen!
Tror nog inte det finns en endaste själ på jorden som tycker dem e fula..? Men hursomhelst så har dem sämst passform. Åker alltid bak när man ska dra igenom sadelgjorden och sen måste man ändå göra om allting igen. Vet inte hur länge jag stod igår och sadlade för att få det att ligga bra (hehe, är otroligt noga med utrusningen). Kändes helt värdelöst efetrsom att när jag skulle sitta upp så såg de förjävligt ut iallfall. Sånt kan jag störa mig på ett helt ridpass. Gaah, jobbigt läge!



Annars så är dem somsagt grymt snygga och jag skulle typ vilja ha alla färger. Älskar att dem är så tunna (bra när de e varmt ute) och allt sånt. Men ah, sämst passform. Fast så kanske de bara e för mig?

Vad tycker ni.. Hiss eller Diss?

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0