SKRIVET: 2011-05-29, kl 16:08:28 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Goddagens!

Sitter och chillar lite på mitt rum här på Berga. Det var ju "Bergadagarna" idag också, men pallade inte gå runt och vara social idag som igår hehe ;) Kollade på kadriljen med skolhästarna bara, annars skippade jag det här idag. Kom hit vid typ halv 2 och har inte fått något vettigt gjort på den tiden, förutom att jag har käkat och rastat Sally. Men nu ska jag dra mig ner till stallet, får se vad som händer där :) Är på skrivhumör, så lär bli rätt bra uppdatering idag ifall jag kommer på något att skriva om hehe.. Kom mer än gärna med förslag ;)

Hörs om ett tag!

/ Emma

Kommentarer
Postat av: t

berätta vad det bästa respektive sämsta är med pijano..

om du fick ändra en sak med honom vad skulle det vara?

samma sak med dig, haha :p

tack för en awesome blogg ;D

2011-05-29 @ 19:49:18
URL: http://purpleconverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0