SKRIVET: 2011-05-26, kl 13:50:30 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Haha.. bloggarN

Höhö. Känns som jag börjar varje inlägg med typ "Dålig uppdatering" osv.. Men aja, har verkligen inte prioriterat bloggen. Men nu gör jag :D
Bättre sent än aldrig.

Igår var det största knasdagen på länge. Red iallafall fort på rakan på Mona, trots att jag egentligen inte ville. Så jävla fin är hon. Skrittade av henne själv på flisen sen och tårarna rann.. Önskar verkligen hon var min.. Vi hade iallafall hästövningar hela dagen. Typ alla red på eftermiddagen sen men jag ville verkligen inte rida Anna. Satt bara och tjurade. Men aja. Gick flisen i spöregnet istället, och när jag kom tillbaka till stallen så hade en häst med sulky slitit sig och sprängde igenom alla elevhagarna. Så det var väl kaos. Fick slänga in alla hästar och sådär. Pijano vilade igår. Skitdag. Men idag är det en ny dag ;)

Dock är den lika mycket skitdag hittills för jag mår verkligen pissdåligt. Speciellt imorse. Men ska väl trycka i mig lite ipren så jag kan ta hand om hästen iallafall. Och juste, lite tidsinställda inlägg väntar.. Så håll koll ;)


Min underbara häst för ett par dagar sen. Så jävla fin är han ♥

/ Emma

(Och Gullman du ska ju lägga inläggen i kategorin "Gullmans inlägg", jag kommer aldrig orka sortera alla inlägg annars. Fy på dig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0