SKRIVET: 2011-05-03, kl 10:33:52 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Hästkunskapsprov

Hade precis hästkunskapsprov om hästens beteénde. Gick faktiskt bra, över förväntan faktiskt. Visst att det inte alls var svårt och att de ändå var rätt basic saker som man borde kunna om man har häst, men ändå, hade ju inte direkt lagt ner tid för pluggande, hehe ;)

Nu har jag typ en halvtimmes rast och chillar på rummet. Efter det har jag kemi, lunch, svenska, tid hos skolläkaren (kolla ryggen och syngrej till traktorkörkortet) sen åker vi äntligen oh hämtar Esci! Längtar ihäl mig :D
Stubben ska följa med sen oxå, fett kult. Hon har aldrig varit här, hihi ;)
Snön har försvunnit iallafall, wiho!

Väldigt ointeressant inlägg, men ändå. Slänger in en bild från en lektion förra veckan så att ni ser hur det ser ut att ha "vanlig" lektion men hästarna precis utanför, mys!



/Gullman

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du köpa escada???

2011-05-03 @ 14:30:43
Postat av: Anonym

Mycket fina hästar må jag säga :p

2011-05-03 @ 18:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0