SKRIVET: 2011-05-15, kl 20:12:54 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Hatar internet

Gullman smsade att hon tar kvällen, så det var ju soft. Har inte gjort speciellt mycket idag känner jag, förutom att chilla galet. Måste verkligen städa rummet. Och rita två jävla bilder till bilden, för att höja upp mitt IG till ett G hehe.. Ska typ ut och gå med Gullman ikväll också. Men jag har lite halvt ångest just nu. Kommer inte kunna se Big Brother!! ÅH, DAMP INTERNET! BB funkar inte på min dator, så jävla illa. Åh. Kill me. Sen, är mitt internet på iPhonen sjukt segt överallt också. Jättekul. Kan inte bara alla tekniksaker fungera, då hade vardagen varit så mycket lättare. Och datorn hade sluppit bli mordhotad varje dag.

Aja. Ska väl gå och deppa i ett hörn eller nått. Heido.


Grymt partysugen har man vart hela helgen också. Gör inte direkt saken bättre.

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0