SKRIVET: 2011-05-22, kl 06:39:45 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Jordens undergång?

De ryktades om att det var jordens undergång igår. Men jag lever fortfarande å de verkar alla andra göra oxå, så de e ju bra ;) Dagen igår var verkligen en bra dag!

Var ju i svin typ hela dagen och hängde med dem söta grisarna. Älska dom asså! Ska lätt bli grisbonde sen, bästa jobbet ju :) Gjorde lite allt möjligt där. På em/kvällen kom veterinären oxå för att kolla på två suggor. Interessant att se när dem undersöker andra djur än hästar lix. :)

Rund femtiden så fölade även ett av stona, Surfinia. Det blev ett fux/brunt stoföl med lite tecken i ansiktet och två vita strumpor bak, så sööt! :D

Esci fick vila igår iallafall. Allt dröjde så himlans mkt med veterinären och allt så hade inte riktigt tid. Men men, tror inte direkt hon klagade :P

På kvällen så var det filmkväll. Hade köpt över 2 kg godis, hehe. Dock så åt jag typ ingenting för jag mådde illa. Råkade somna litegrann oxå. Och vaknade på alla möjliga sätt. Bla fick jag en tårta upptryckt rakt i ansiktet -.-
Vaknade för typ en halvtimme sen och gick "hem". Tänkte sov lite men ska ju ner till stallet om typ 10 min..

Mer om fölet kommer senare med bilder å sånt ;)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0