SKRIVET: 2011-05-13, kl 00:31:43 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Kommer inte på en rubrik så jag e tråkig

Blev ingen longering för Escadas del. Kände att jag verkligen inte orkade + att jag har sinnessjukt ont i ryggen. Så jag gick en promenad med henne istället. Upp till parkeringen och sen betade vi brevid fotbollsplanen. Duktig häst som inte brydde sig om när dem spelade. Sen när vi kom utanför stallet så provade jag att låta henne gå fram till en transport som stod där. Igår vågade hon sig inte riktigt fram, men idag så gjorde hon det. Den står kanske 1,5 m från väggen så jag provade att gå runt den oxå. Först så stannade hon litegrann, men efter ett tag så gick hon runt den och var inte ett dugg spänd eller misstänksam. Provade även att stanna precis bakom den och banka lite på den å se hur hon reagerade. Hon gjorde verkligen ingenting förutom att sätta ner huvudet och käka lite gräs. Snäll häst man har! :D

Så att lasträna henne i sommar kommer nog gå super tror jag. Bara hon fattar att det inte är läskigt ;)

Fick efter typ miljoner samtal tag i hovslagaren oxå. Han hade tydligen fullt upp och kunde inte komma förrens om en vecka. Men så länge kan vi inte vänta så då sa jag att jag skulle ringa en annan. Då ändrade han sig så han kommer på söndag eftermiddag istället. Blir super eftersom att det inte är massa folk i stallet då ;)

Nu måste jag sova för jag ska gå upp snart igen.. varför då tror ni då.. Meeen det får ni se imorgon!
Godnatt!

/Gullman

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

följa varandra med bloglovin?:D

2011-05-13 @ 20:10:46
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

nu följer jag dig, kulkul :D

2011-05-13 @ 20:53:01
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0