SKRIVET: 2011-06-01, kl 00:13:07 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Lite smått galen sådär

Behövde verkligen hoppa idag. Orkade inte egentligen, men det behövdes. Dels för Pijanos skull som inte hoppat på riktigt (alltså förutom ett par stockar) på flera flera veckor.. Men mest för min egen skull. Just idag. Pijano var hur pigg och stark som helst, kändes som jag satt och slet i honom som en liten ponnyryttare typ :( Men det är väl så det går när jag verkligen råtrotsar att betsla upp honom trots att han alltid gick på pelham innan.. Aja. Sen red jag så dåligt att jag nästan skäms. La honom inte alls schysst ibland och nej usch. Men det var iallafall helt jävla underbart ändå. Båda vi har verkligen saknat att hoppa..

Dagens outfit

Hjälm Charles Owen Wellington
Säkerhetsväst Racesafe
Tröja ?
Ridbyxor John Whitaker
Ridstrumpor Kingsland
Ridstövlar Tretorn Advance

Träns ?
Sadel Kieffer Inn
Sadelpad Jacson
Schabrak John Whitaker
Senskydd Showmaster
Bakstrykskappa Equi-Guard
Boots Equi-Guard






















Foto: Världens bästa Julia! :D

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Patricia

super fina bilder! :D

2011-06-01 @ 08:51:53
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0