SKRIVET: 2011-05-19, kl 10:42:57 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Live @ Grindtorp

Ska försöka att mobilblogga från iPhonen, får se hur det går, hehe ;) Var helt död imorse när jag vaknade. Kommer typ inte ihåg ngt från imorse förutom att jag höll på att somna vid busshållplatsen.. Igen, woupSi! Hursomhelst så kom jag iallafall till praktiken i tid :) Så har stått å mockat & packat höpåsar hela morgonen. Och varit väääldigt seg, haha. Börjar piggna till lite nu iaf. Just nu ere chili som gäller fram till klockan 11 då de e lunchfodring. Efter det ska jag tvätta Escadas och Pijanos blivande boxar, lägga in strö, fixa namntejpbitar till höpåsarnas hängare, skriva på whiteboardtavlan och allt sånt där annat skoj :) Slutar tidigare idag oxå. Så direkt när jag kommer tebax till skolan så ska jag rida min fina häst och sen käka middag, tvätta lite täcken å så och borsta på Pelle. Han åker ju hem imorgon :( Förlåt om inlägget ser mysko ut men aja. ;) / Gullman

Kommentarer
Postat av: Veronica

Välkomna till stallet!

2011-05-20 @ 09:45:06
URL: http://vsimberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0