SKRIVET: 2011-05-14, kl 18:40:56 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Mamma betalar...

Åkte till Lyckås och spenderade mammas pengar lite idag.. Hehe. Prio ett var ett par nya stövlar då mina har gått sönder och dem jag lånar (har fått?) av Gullman ocksåå är sönder.. Hittade mina drömstövlar typ :D Men dem fick jag inte.. Mamma tyckte det var onödigt att ha så dyra stövlar nu på Berga och i sommar när det inte är mycket träningar/tävlingar och så. Kanske blir dem såsmåningom ;) Sen nångång.. Men, köpte ett par svarta Tretorn Advance. Riktigt fula om man tänker efter, men alltså så jäkla sköna att rida i så det är värt! :D Inte galet dyra heller, så det var ju toppen.



Sen blev det en tröja för 1099 :- och lite nya ridstrumpor från Kingsland också ;)



/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0