SKRIVET: 2011-05-14, kl 21:08:25 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Mattes fina

Ska börjar sätta upp ett litet igångsättningsprogram för Pijano nu, alltså ett jag improvecerat själv ;) Blir nog kalas bra. Idag iallafall, skrittade i 25 min, först en sväng ute förhand och sen uppsuttet i ridhuset. Mycket volter och sånt, och han var så fin så :) Red sen lösgörande rörelser i trav i kanske 10 min (med pauser), växlade mycket på lång och låg - lite högre och mer samlad form, och han var så himla fin! Märks faktiskt inte ö.h.t att han vilat såpass länge..

Sen gick jag med honom i nästan 40 min ute också. Dock dampade han loss lite då, men det löste sig haha :P Han är så underbart underbar min prins iallafall. Så det kalasade jag med att storstäda stallet nu (bara mitt rum kvar nu) ikväll.. Mer fest än så blir det ju inte här på Berga ;) Eller...?


Bild från i vintras. Gud vad jag INTE saknar snön hehe.

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0