SKRIVET: 2011-05-06, kl 08:56:28 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Morgonstund har guld i mun

Godmorgon!
Denna morgon har varit typ som alla andra den här veckan, bara att det ör superfint väder ute! Vilket betyder att totto fick gå ut utan täcke idag, vilket hon uppskattade! :D Meningen var att gå upp lite tidigare och mocka lite i trav (för jag e så snäll, hihi) men inatt sov jag asdåligt och vaknade typ 478338464 ggr, så när klockan ringde var jag helt död. Så jag sov lite till innan jag gick upp och gick ner till stallet. Möttes av en väldigt glad Esci i boxen :)
Släppte ut henne och sen gick jag och hämtade Pijano och släppte ut honom oxå.

Sen var det bara att gå upp och väcka Sarski för en morgonpromenad i solskenet. Vi gick mupprundan somvanligt och sen käkade vi frukost. Nu sitter jag på rummet och har ingenting att göra. Trodde verkligen att jag började tjugo i 9e idag somvanligt, men jag var tydligen ledig. Eller jag har utvecklingssamtal vid halv två, men ah annars så e ja ledig. Ska chilla lite nu och sen gå ner och fixa i stallet. Efter det ska jag och Sarski rida på lunchen typ, soft! ;)











Bilderna tagna imorse. Fina Esci! ♥

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0