SKRIVET: 2011-05-28, kl 12:25:40 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Nämen..

Att det ska hända så mycket grejer hela tiden, hinner ju inte blogga då liksom ;) I torsdags så hände en liten olycka med min käre vän Frida, så hela natten spenderades på KS höhö.. Kom tillbaka typ halv 5 på morgonen, och jag tänkte dygna för att komma upp men det gick inte så bra.. Så försov mig regält igår.. Oooups.. Kommer inte ihåg vad jag har gjort annars.. Hm.. Pijano har bara promenerats / blivit löslongerad ett par dagar, och jag har inte ridit nån annan häst heller. Annars finns det väl inget intressant att skriva om..

Nu är jag på Berga iallafall. Haha, shit vad mycket folk, orkar inte. Pijano blir riden idag iallafall. Och sen får man väl se vad som händer och sådär ;) Hörs!

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0