SKRIVET: 2011-05-16, kl 10:46:15 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Nu är kossorna ute!

Och jag har precis kommit till rummet efter ett ridpass på utebanan på min svarta springare. Eftersom att de var just koutsläpp idag så var det typ tusen människor här och kollade. De flesta åkte bil och parkerade i en hage lite längre bort. Och de flesta dagisbarn och skolklasser åkte bussen så dem gick förbi utebanan i allén. Först så stannade Esci och typ bara stirrade. Sen blev hon lite dum och ville inte gå fram. Men efter lite tillsägelse så gick hon jättesnällt. Förstår att hon blev lite chockad när det kommer hur många småknattar somhelst i gula och orangea västar lixom, haha ;)

Även fast hon lätt tappade fokuset så var hon faktiskt grymt fin å rida idag. Hade typ ingenting i handen och hon bar sigsjälv hela tiden. Försökte göra så mkt volter och knas-vägar som de gick eftersom att hon då skulle bara fokusera på mig. Och det gick faktiskt. Tillochmed så bra att hon inte märkte när Fidde kom inkörandes på ridbanan med L60:n. Och när hon väl märkte det så gjorde hon ingenting utan fortsatte att jobba. Finaste! :)

Så även fast koncentrationen inte var på topp idag så var hon ändå väldigt fin. :)

Kör en dagens outfit oxå. Fast de blev ingen bild för jag glömde mobilen på rummet.. memen

hjälm - GPA
tröjja - Humör
väst - Kingsland
ridbyxer - Pikeur
ridstövlar - Tretorn (jag fick på mej dem trots knas-dragkedjan)

träns med tredelat tränsbett
hoppsadel - Cobra
fårskinnspad - Medi Lamb
schabrak - Schockemöhle marinblått
benpaddar - Schockemöhle
benlindor - Kingsland

Blev glad över att jag fick på mig stövlandra. Fast det var ett väldigt slit innan det gick. Tog hjälp av en hovkrats å lite så, men tillskut så gick de! ;)




Nu ska jag vila lite innan jag ska åka till apoteket å hämta ut mediciner. Usch, jag vill inteeeee. Men aja. Måste man så måste man. :(

/Gullman (ibland känner jag mig som kossan på bilden..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0