SKRIVET: 2011-05-24, kl 18:46:38 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Nu jävlar får ni se på uppdatering va!

Hehe.. somvanligt glömmer jag bort att blogga. Men nu ikväll får ni massor av kul.. Bilder :D Igår var det morgonfodring, sen red jag Anna på morgonen. Hon var lite rodeohäst, fast notera bara lite hihi :P Jätteduktig var hon ändå. Red ett varv på flisen. Sen på eftermiddagen red jag Pijano barbacka i ridhuset med kandar. Han var så jävla fin hela passet igenom!! Han är helt igång nu, så kände på seriebyten, galoppiruetter, piaff osv. Dock kände jag bara igenom varje grej typ en gång.. Han var så ruskigt fin. Bilder kommer!

Idag då.. Red Anna på morgonen, ett varv på flisen igen och jag vill typ gråta - för hon var så jävla duktig! Hon dummade eller busade inte överhuvudtaget, utan var hur lyhörd och fin som helst. Åh, duktiga ponnyhästen! Efter lunch hade vi hästövningar, och jag körde Takida. Har ju bara ridit henne förut, inte kört. Men iallafall så var hon sjukt pigg och drog som fan hehe.. Vi körde typ 4 varv på flisen och efter första eller andra var jag tvungen att ligga längst fram för att jag var påväg att tappa henne.. Men det är ändå superkul att köra ju! :D

Pijano blev bara lite fotograferad idag och sen ville Issi och Jojjo ta med honom på promenad på flisen. Dem var ute i kanske 30-40 min och hade sprungit och sånt också haha.. Duktigt tjejer ;) Så jag gjorde inget speciellt med honom idag, förutom att pussa på honom. Nu är jag hundvakt och har massa tid att lägga upp bilder och sådär. Kommer på Pijano och Surfinias lilla föl :)


En bild på Takida från när vi var med henne på Solvalla :) Snodd och fotad av Sara..

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0