SKRIVET: 2011-05-05, kl 18:15:07 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Nu kööör vi!

Har inte bloggat på evigheter känns det som.. Men sååå kan det gååå :D Ehm.. Det har väl inte hänt sådär jättemycket intressant måste jag säga, har haft praktik och varit sjuk och lite sådär bara. Men idag så har praktiken varit väldigt chill, blev klara med allt jättesnabbt så hade typ ingenting att göra sen haha :P Men efter lunch red jag en jätte biffig friser, supertrevlig var han att rida :)

Den här hästen var under igångsättning så red i kanske 40 min i ridhuset, mest skritt och sen lite trav. Han var lite loj ibland och försökte krulla sig ifrån att arbeta, men när jag fick ihop honom var han verkligen härlig :D Riktigt välriden och snäll iallafall! Men så jävla stooor! ;)


Här är han, jättehästen jag red idag haha!

Sen åkte jag tillbaka till Berga och gick direkt till travstallet där lilla prinsessan väntade ♥ Mona alltså. Sara hade gjort i ordning henne för att vi skulle hinna, tack såå mycket! Jag tränsade dock och hon var så duktig och sänkte huvudet av sig själv :D Skrittade fram en sväng ute och sen blev det lite dressyr i ridhuset. Hon var lite spänd och pigg först men sen så! Och galopperade idag också för allra föörsta gången, happy :D Såå duktig är hon! Skrittade av ute sen.




HAHAHAHA, juste! Jag red förresten med en läder och en tretornstövel idag. Snyggt. Riktigt snyggt måste jag säga. Fett synd att både en läder och en tretorn är trasig dock.. Så har liksom inget val.. Hahahahaha, jag dör. Så fult.

Nu ska jag ner till stallet igen och ta hand om världens finaste prins. Dock blir det bara en promenad för Pijanos del idag.. Saknar att rida honom, så riktigt jävla mycket, han är inte bra än :( Men vi hörs senare!

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Ryttarligan

Vad fin blogg ni har!



Eftersom ni verkar hästintresserade så kanske vår nystartade blogg är något för er? Vi är fyra tjejer som skriver om BARA hästar, utrustning o.s.v. Titta mer än gärna in! :)



Kram

2011-05-07 @ 19:27:41
URL: http://ryttarligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0