SKRIVET: 2011-05-20, kl 16:54:30 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Nu kör vi, säger vi!

Heeeej. Den här helgen kommer det bli massa uppdatering ;)

Igår red jag Anna på morgonen. Red på lilla ridbanan och hon var jätteduktig! Busig och sådär, men så fin så :) Sen var det ju hästövningar. Red fort på Mona på rakan, första gången jag red monté ju och det var hur kul som helst. Värsta kicken måste jag säga ;) Låg först brevid Sara och även om vi inte direkt gasade så mycket kanske, så gick det ju undan ändå. Helt annorlunda mot att rida galopp måste jag säga.. Fast ändå inte.. Aja. På eftermiddagen red jag ju Zebb som är på bilderna här nere. Min egna häst fick vila igår.

Idag red jag faktiskt lilla Anna på flisen! Första gången för henne där på månader, så hon var riktigt glaaad :) Skötte sig jättefint, busade lite, studsgalopperade lite och gjorde nått stort lufthopp i en kurva, men annars såååå :D Travade ett varv. Sen red jag ut på Mona nu på eftermiddagen, hon var lite feg här och där, så fick till och med hoppa av en gång och leda henne över GRÄS hahah.. Men det var supermysigt. Pijano har inte gått ännu, ska hitta på något med honom såsmåningom också!

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0