SKRIVET: 2011-05-27, kl 08:18:27 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Nytt i garderoben

Åkte ju in till Stockhoms Hästbutik igårkväll för att spendera lite pengar. Mötte Stubben, Maja, Edris och Annika vid Fridhemsplan och drog sedan vidare dit.
Hittade verkligen det jag ville ha oxå, så himla najs! Skönt med lite nytt i garderoben oxå, hehe ;)

Jag köpte:

• Ett par Whitaker-ridbyxor
• 2 Whitaker-schabrak
• En glansspray
• Kingsland-strumpor
• En Whitaker-grimma

Kändes så bra att jag hittade schabraken, som jag annars hade tänkt att beställa. Iallafall det röda. Men dem hade ju det blåa oxå så jag kände att det var lika bra att ta med sig det hem oxå :)
Grimman var bara ett spontanköp. Den hängde där och såg fin ut så de var bara att slå till!

Mötte även mamma innan eftersom att hon hade åkt och köpt ett par MH ridskor + chaps till mej. Tack! :D



/Gullman

(Emma: jag ska försöka bli bättre på att fixa inläggen i kategorierna ;) )

Kommentarer
Postat av: Patricia

ÅÅH nu blir jag avis :( FAN!! :D

2011-05-27 @ 20:08:31
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0