SKRIVET: 2011-05-28, kl 10:46:55 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Ovanlig stalltjänsthelg

Känns jättekonstigt idag. Det e ju Bergadagarna och jag har stalltjänst. Det brukar vara helt öde här på helgerna vilket e skönt. Men idag ere ju jättemkt folk och grejjer. Stört att ens försöka sova när det är typ högtalare med musik precis utanför. Hehe :)

Några av er bloggläsare som e här eller ska hit i helgen?





Bergadagarna tidigare år. Bilderna lånade från Google.

Eftersom att det inte går att sova kanske man ska gå ut och ta sig en titt på allt som händer. Fick precis värsta rycket och städade, sopade och moppade hela rummet + korridoren. Som om jag slagit i huvet eller ngt. Fast det har jag faktiskt egentligen gjort. Hade lite brottingsmatch igårkväll hehe. Som om jag trodde att jag skulle vinna över en grapp med hundratals muskler. Haha ;)

Bergakalaset slutar kl 15 så hinner rida ikväll iaf. Får bli ett lugnt dressyrpass på banan. Hon var ju så stört fin igår ;)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0