SKRIVET: 2011-05-02, kl 09:12:44 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

På skolan

Nu är jag tillbax på skolan efter en fullspäckad helg, höhö. Var ju valborg i lördags å då hängde jag med lite trevligt folk runt överallt i stan typ. Sen igår så var jag på Berga och efter det var det BigBrother livesändning som gällde!
Mycket roligt, verkligen. Var det ngn som såg mej (och Emma) på teven? haha ;)

Träffade snyggaste Roddan oxå ju. Helt galet, snyggare i verkligeheten än i huset. Ögonen, gosh!

Hursomhelst så sitter jag här i barren och väntar på att tiden ska gå. Har typ hästkunskap å djurkunskap nu innan lunch och sen hästövningar hela eftermiddagen, soft lixom. Efter skolan ska jag fixa mycket grejjer nere i stallet. Halma en box i stall 1 och sen flytta ner Pelle dit. Sedan fixa andra boxen inför imorn då min fina häst kommer!
För er som inte listat ut det så är det alltså Escada från ridskolan som kommer. Det är nämligen så att min högsta dröm har gått i uppfyllelse. Hon är min!
Eller nästan iallafall. Ska ha henne på prov ett tag för att se att allt går bra och efter det så köper vi henne helt. :D
Kan knappt fatta att det är sant, lever fortfarande i en dröm. Helt otroligt! :D


Haha, asså nu äre lite drama här nere i barren. Så jävla roligt, älskar Berga ibland asså. Allt sprider sig så jävla fort, hahah. Jaja hursomhelst, jag är så jävla lycklig just nu! :D



/Gullman




Kommentarer
Postat av: Michelle Sjöö

åh vad kul för dig :D

2011-05-02 @ 17:00:43
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vad kul för dig, snygg häst!

2011-05-02 @ 18:54:30
URL: http://hastjossan.blogg.se/
Postat av: Fanny

Yeey Escada!!!! Hoppas det går asbra med henne (fast det vet jag att det kommer göra) och att ni får det askul tillsammans :D:D <3

2011-05-02 @ 20:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0