SKRIVET: 2011-05-01, kl 14:00:00 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Riktigt tidsfördriv..

VÄNSKAPSTESTET!

Du heter:  Emma                     Du väljer: Gullman

Föddes: 1994                                    Föddes: 1994
 
Hårfärg: Brunt                                    Hårfärg: Typ svart

När och hur träffades ni?:  När vi började skolan i höstas.

Har ni festat tillsammans?:  Såklart!

Har ni alltid roligt när ni träffas?:  Ja, det måste jag säga att vi till 99 % har hehe.

Delar ni med er av något pinsamt ni gjort?:  Vi har gjort mycket pinsamt, tro mig.

pratade ni senast?:  Vi pratar så ofta att jag inte minns hehe..

Vad pratade ni om ?:  Öh.. Vet inte..

Träffas ni varje dag ?:  Jaaa, nästaaan varje dag iallafall.

Delar ni allt med varandra ?:  Det absolut mesta iallafall?

Har ni gråtit inför varandra?:  Haha ja..

Säger ni jag älskar dig till varann?:
Jadå!

Det roligaste ni gjort tillsammans?:  Hahaha, vad ska man välja?

Det tråkigaste ni gjort tillsammans?: Hmm.. På ett sätt är det väl.. filminspelningen hahahah..

Tror ni att ni föralltid kommer vara vänner?:
  Ja.



--------------------------------------------------------------------

Du heter:  Emma                     Du väljer: Frida

Föddes: 1994                                    Föddes: 1992
 
Hårfärg: Brunt                                    Hårfärg: Brunt

När och hur träffades ni?:  När jag började på Berga, men vi lärde känna varann på jullovet!

Har ni festat tillsammans?: Väääldigt mycket!

Har ni alltid roligt när ni träffas?:  Jaaa, det tycker jag.

Delar ni med er av något pinsamt ni gjort?:  Hmm.. Vet inte vad man ska välja.

pratade ni senast?:  I telefon igår.

Vad pratade ni om ?:  Det ni..

Träffas ni varje dag ?:  Vi gjorde det.

Delar ni allt med varandra ?:  Jag kan typ säga allt till Frida, ja.

Har ni gråtit inför varandra?:  Skoja inte..

Säger ni jag älskar dig till varann?:
Jaaa.

Det roligaste ni gjort tillsammans?:  Måste nog ändå vara jullovet hihi..

Det tråkigaste ni gjort tillsammans?: Ehm.. Vettefan. Tänkte säga gå på mina lektioner, men det var inte så jäkla tråkigt ändå, så jag vet inte.

Tror ni att ni föralltid kommer vara vänner?:
  Ja, det vet jag.


Kommentarer
Postat av: friiida

finastefinastefinaste emmiiiis <3

2011-05-02 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0