SKRIVET: 2011-05-20, kl 00:58:39 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Nu är jag inte lika irreterad längre. Så ska skriva om dagens ridpass. Red direkt när jag kom tillbax från praktiken. Började i ridhuset men kunde inte vara kvar där så länge eftersom att det började damma jättemkt. Så jag gick till utebanan istället. Och shit va fin hon va. Jättesammarbetsvillig och glad. Finaste finaste!
Gjorde lite alltmöjligt idag såsom skänkelvikningar, öppnor, slutor, volter och serpentiner. Varierade oxå mellan att stå i lätt sits/sitta ner och öka/samla galoppen. Hon lyssnade jättebra och svarade snabbt frammåt och när man tog tillbaka.
Blev lite för bekväm av sig i slutet då hon försökte hänga lite i bettet. Men iallafall. Red inte så värst länge. Kanske en halvtimme - 40 min sådär. Travade av lång och låg så att hon fick sträcka ut sig. Och numera så orkar hon bära upp sig och gå kvar i den låga och långa formen utan att tappa balansen. Mycket bra! :D

Man blir så glad. Helt sjukt! :D

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Patricia

framsteg ;)

2011-05-20 @ 10:15:33
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0