SKRIVET: 2011-05-19, kl 00:20:18 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Segt

Som ni märker har jag legat lite efter i uppdateringen (ovanligt..) hehe. Men har inte haft tid eller lust eller såå. Igårkväll hade jag mycket fullt upp med bland annat singstar, åka i en bagagelucka på en bil, kolla på Big Brother och massa annat. Och idag har jag haft ännu mer fullt upp. Typ. Stallet rätt länge, sen chillade jag en pyttestund, åkte bil fram och tillbaka till VH och köpte godis. Sen har jag kört traktor. Harvat min instruktörs uppfart (mvg..?) och nästan förstört massor på vägen :D Grym är jag iallafall. Såklart liksom.

Har kollat på Big Brother och nu är det sten godnatt. Imorn ska jag typ rida Anna på morgonen, sen är det hästövningar hela förmiddagen och jag ska typ rida fort på Mona på rakan. Sen ska vi gå ut och plocka fucking oupsi hehe SPINDLAR hela eftermiddagen enligt gruppen som redan haft denna form av lektion...

Hoppas jag uppdaterar bättre imorn iallafall. Och intressantare framförallt :O Men det händer rätt mycket just nu som inte har med hästar/bloggen att göra.. Så det återstår att se om jag vill/kan/orkar osv.

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0