SKRIVET: 2011-05-15, kl 17:39:41 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Shit va glad jag e

Hovslagaren var här nyss. Och shit, jag e typ i chock. Hade ingen aning om hur det skulle gå. Hon skulle lika gärna kunnat stå på bakbenen varannan minut och dragit iväg och jag vet inte vad. Men det gjorde hon inte. Hon bara stod där, som om det hade varit den mest självklara saken i världen. Käkade lite äpplen och morötter ur min hand medan han klippte å raspade och fixade. Så jävla snäll! :D
Gjorde bara framhovarna idag så att vi skulle slippa börja bråka med henne med bakhovarna eftersom att dem är lite knepigare. Så han kommer ut snart igen och fixar resten så tar vi ett steg i taget ;)

Jag är helt glad. Förra gången tog det 5 timmar på klinik. Nu tog det max 7 min i stallet. Helt otroligt. Världens inaste häst har jag! ♥



Bild från första månaden på Äppelviken.

Väntar på att Sarski ska komma hit för vi ska rida lite sen. Nu har hon ju vilat i typ 3 dagar så det blir ett lugnt ridpass på utebanan tror jag. Åh va roligt de ska bli, hihi :D


/Gullman

Kommentarer
Postat av: Felicia

Så himla glad för din skull!!! Escada måste tro att hon kommit till himmelriket:-P



Hoppas ni får det superbra tsm!!

2011-05-15 @ 18:41:56
Postat av: Vicky

Columbine hon kan inte ha det bättre än hos dig!!! Du är verkligen grym och jag är så glad för dig och Escadas skull!!

2011-05-15 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0