SKRIVET: 2011-05-12, kl 00:52:26 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Skit!

Draaaa ett sträck över hela gårdagen, jatack! Gårdagen var så jävla kass, blev grymt mycket värre än den redan var.. Därför blev det ingen uppdatering, var så jävla arg. Inget att ta upp i bloggen, men det var en kaosdag iallafall. Men förutom allt kaos så släppte jag och Gullman våra hästar i ridhuset, jag tog stalltjänsten själv, hade lite möte och så vidare. Sen blev det en trip till vh och gick flisen också. Blev utslängd från Små G, men våldgästade till Big brother ändå. Kuligt.

Bjuder på 3 roliga bilder bara för att göra inlägget myyycket roligare! :D


Hahaha, jag och Majas egentligen rätt livsfarliga hund... Haha nejmen Kiwin är lite.. speciell ;) Har dock inget minne om var, när och hur den här bilden är tagen.. Men det är en annan historia!


Jag var lite busig häromdagen.. Eller var det kanske Pijano..?


Hahaha.. Ruby satt nyss och berättade om det här, och min häst hade tydligen haft väldigt kul för sig själv i hagen.. Gullungen då, Escada måste ju leka med honom haha ;)

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0