SKRIVET: 2011-05-10, kl 14:23:52 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Skitdag hittills typ

Blä, vill bara åka.. till Italien typ. Lämna Sverige, Berga, allt.. Näe, men just idag är det en bitter dag. Eller egentligen inte. Fast jo det är det visst. Nationella prov imorse = jag bitter. Sen känns det som alla är så.. sura bara :( Och jag hatar när folk är sura för jag blir liksom så.. låg typ. Jag orkar inte vara bitter. Jag hatar att vara bitter. Jag har varit bitter så länge nu på senaste tiden att jag verkligen inte orkar längre. Jag vill inte att någon annan är bitter heller. Alla borde bara vara glada, njuta av solen osvosvosv.. (Räknade mig själv där också, men jag ska från och med NU inte vara bitter mer än nödvändigt, riktigt nödvändigt alltså)

Haha, det här inlägget blev rättså gay.. Men iallafall.


Tur att du iallafall är lite mindre bitter än alla andra. Fast du är också rätt bitter ibland. Och jag. Men det ska inte vara så mer. Orkar inte. Jag orkar verkligen inte. Man blir ju deprimerad till max av all den här bitterheten. NU ska jag vara glad oavsett och jag ska försöka göra dig och alla andra glada också hihih. Älskade häst!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0