SKRIVET: 2011-05-07, kl 18:52:53 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Snart hem till stan!

Sitter och återhämtar mig efter en lång och seg dag hehe.. Först hemma hos Maja ett tag, sen åka till Berga, men fick sitta i vh i 1½ timme och vänta på bussen. Mycket kul. Sen var min häst åsna en riktig bitch idag och det kändes som jag skulle få en hjärnblödning på honom typ. Mitt tålamod var på 0 efter en stund och allt höll på att bli pannkaka. Men röt åt honom ordentligt några gånger idag kan jag säga, och sen att mitt tålamod brast var ju inte bra. Men sånt händer väl också, dock var det riktigt länge sen vi var så här osams.

Tog ner honom till ridhuset iallafall och släppte honom och longerade sen. Då blev vi sams igen. Det är ju bra iallafall. Lite randombilder från dagen kommer i nästa inlägg. Nu väntar jag på skjutsen hem och så ska jag äta middag och dra ut en sväng ikväll hade jag tänkt. Men kommer lägga lite tid på bloggen när jag väl är hemma vid min vanliga dator också, vet att det finns ett par "önskeinlägg" jag inte skrivit än, men är det något speciellt ni vill läsa/se så passa på nu när jag är hemma i stan :) Hörs snart!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0