SKRIVET: 2011-05-18, kl 15:44:22 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Tar ut vilodagen i förskott

Hejsan hoppsan!
Just nu är jag galet trött. Gick upp kl 6 imorse och traskade iväg till bussen å åkte till praktiken. Var väldigt seg på att mocka och göra höpåsar, haha. När vi var klara så chillade jag i typ en timme innan lunchfodringen. Sen somnade jag lite på spånbalen utanför stallet i typ två timmar innan jag gick in och städade lite. Sen ännumera chill på spånbalen (min bästavän under dagarna) inan Mona kom och vi plockade in hästarna. En väldigt chill praktikdag må jag säga.
Imorgon ska jag tvätta och torva boxarna som vi ska ha i sommar. Wiho, längtar till sommaren sjukt mkt! :)

Kom precis tebax till skolan. Tidigare än vad jag hade trott. Dock inte så tidigt så att jag hinner rida. Ska nämligen iväg till stan snart :( Jag som var så taggad på att rida ju.. Så esci får ta ut vilodagen såhär mitt i veckan. Hon ska ju trots allt gå i helgen så det spelar egentligen ingen roll :) Menmen, kommer tebax innan kvällsfodringen iaf :)



bild från i vintras

Stort tack till Sarski som mockade å fixade åt min hästar idag :D

/Gullman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0