SKRIVET: 2011-05-22, kl 21:00:00 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Tidsfördriv

Vad tycker du om kärlek? Palla.
När kramade du någon sist? Idag höhö.
Saknar du någon speciell person? Jepp.
Har du svårt för att bli kär? Eh, ja.
Är du singel? Singel och inte sökande!
När fick du senast en komplimang? Haha.. vet inte?

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja.
Gjort något riktigt dumt? Ja.
Gjort något du verkligen ångrar? Ja.
Åkt ambulans? Ambulanshelikopter tillochmed!
Gjort nåt olagligt? Ja.
Fått din mamma att gråta? Ja.
Slagit ner någon? Hehe.. ja.
Skämts över dina föräldrar? Jorå.
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja.
Tar du droger? Ne.
Dricker du? Dricka bör man annars dör man.
Vilka kläder sover du i? Beror på.
Vad hatar du verkligen? Falska människor.
Är du ensam nu? Ja, eller det beror på hur man ser det.
Vill du gifta dig? Nej, inte som det ser ut.
Vill du ha barn? Hahah.. ehm.. NE.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag!
Såg dig gråta? Kommer inte ihåg.
Fick dig att gråta? Hm.. vet inte.
Du delade en dricka med? Gullman?
Du gick på bio med? Haha, var så länge sen så kommer inte ihåg.
Skällde på dig? Vet inte.
Sa någonting till dig och vad var det? Gullman typ: "Ah, jag smsar".

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ne.
Kramat någon? Ja.
Pussat någon? Ja, Pijano!
Köpt någonting? Ja.
Sjungit? Säkert.
Saknat någon? Ja.

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja.
Systemkamera? Ja.
Telefon på rummet? iPhonen är på rummet just nu hehe..
Egen dator? Ja, två.
Könssjukdom? Eh, nejtack.
Bra kompisar? Jaarå.

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0