SKRIVET: 2011-05-06, kl 14:09:52 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Underbardag!

Tröttnade rätt fort på att sitta inne, så jag bestämde mig för att gå ner till hagen och fota min fina häst. Sagt och gjort!









När jag gick upp till stallet igen mötte jag Simon och L60:n (typ en gul traktor), så hoppade in och joinade litegrann. Vi typ flyttade pallar, plockade upp hö, körde höbalar till stallen och massa sånt. Fett kult! Ångrar att jag inte valde häst-jord istället..



Sen blev det dax för lunch och Sarski hade ridit klart på hästövningarna. Så vi skippade att äta och gick ner till stallet direkt och tog in hästarna. Fixade dem och skrittade sedan ut. Shit va mysigt det var. Och dem var så himla snälla båda två. Hade helt långa tyglar hela tiden och hon var jättlugn och fin ;) Gick ner för barackbacken sen rakan fram och tillbax och sedan vägen vid ridhästhagarna upp till matsalen och sen tillbax till stallet.!
Där fixade vi dem och släppte ut dem igen. :) Sarski var tvungen att gå eftersom att hon började med HÖ igen och jag gick till rummet och bytte om. Sedan ner till maskinhallen för att ha utvecklingssamtal. Gick väldigt bra faktiskt :)





På rakan


Nu måste jag kila ner till stallet igen och mocka och fixa!


/Gullman

Kommentarer
Postat av: Helena

Hon ser ut som en svart skönhet,grattis till nya hästen:)



vilken underbar raka förresten vill oxå ha

2011-05-06 @ 16:05:06
URL: http://www.freewebs.com/arabizar/
Postat av: Anna

Hon ser verkligen lycklig ut! ;)

2011-05-06 @ 17:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0