SKRIVET: 2011-05-12, kl 21:23:53 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Världens lyckligaste typ

Orkar inte skriva om dagen ens. Inte värt att kommentera. Tack och hej. MEN, jag red på Pijano för första gången på alldeles för länge och vilken lycka! :D Så jävla underbart fin var han, åh, min älskade häst. Satt och grät haha.. Skrittade fram i typ en kvart, sen joggade i kanske 3 min, tog ett par galoppsteg (typ en halv 8m-volt) och sen skrittade jag av honom för hand ute. Får ju bara rida i ridhuset då man egentligen inte får rida barbacka överhuvudtaget. Men Pijano kan ju inte gå med sadel nu :( Bara barbacka som gäller ett bra tag framöver.

Men fan vad roligt det var att sitta på hans rygg igen. Åh. Är fortfarande glad. Älskade bästaste hästen. Min fina. Bara min och ingen annans. Åh. Lycka.



/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0