SKRIVET: 2011-05-15, kl 23:59:00 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Vinnaren av veckans bild



"Det här är en bild på mig och (baraammbamm) PYSEN från Högsta gård :D För mig skriker bilden: "Sommar på Högsta, med sol och oseriösa bilder på rad". Ljuset, mitt ansikte (?????) och Pysens allmänt chilla pose.

Vill bara tillägga (kanske mest till Emma, som träffat Pysen) att jag faktiskt sitter framför Pysen, jag är inte så mini att jag får plats under shettisen..."


- Alicia :)

Vinnaren denna vecka blev alltså Alicia med denna somriga bilden. Jag tycker de ser asnajs ut att sitta sådär med en ponny och sola när himlen är helt blå, myys!

FEEET LÄÄÄNK till Alicias blogg! :D

/Absolutelit - Gullman & Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0