SKRIVET: 2011-10-16, kl 18:33:58 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

bättre sent än aldrig.. svar på frågestunden

-Läser ni bloggar, vilka isf?

jag läser inte så många bloggar längre faktiskt. några på skolan och sen så typ ponnysanning e dem jag läser :)

-Om ni gör det, vilka är era favoritblogghästar/ponnyer?

haha escada såklart ;) men nä förutom de så måste det nog vara Ingrids Caludia, sjukt fin ponny!

- Vad är roligast, dressyr eller hoppning?

hoppning såklart ;)

- Favorithinder?

oxer tror jag :)

- Favoritaffär, både vanlig och häst?

hmm.. hästaffär e nog stockholms hästbutik. vanlig e lite olika. beroende på vad man ska ha för kläder. ridestore får de nog bli. internetsaffär men iaf, haha. snabba leveranser har dem iaf, snygga kläder osv ;)

- Har ni gjort något annat än ridning? Vad?

fotboll och boxning. jag sög på båda så provade att börja dyka istället. så jävla roligt asså. dock var det rätt dyrt och tog massa tid så fick typ välja på de eller hästarna :/

- Hur gamla var ni när ni började rida?

på äppelviken var jag väl 6,5 år. annars har man ju ridit en del innan ;)

Varför blev ni avstängda från skolan?

för att vi är busungar, hihi :)

Hur gammal är Escada och har hon tävlat något tidigare? Vill du tävla henne, isf i vad? :)

hon är 7 år och har tävlat lite hoppning innan jag köpte henne ;)

Om ni fick ändra några saker på era hästar vad skulle de isåfall vara??

åh, vill inte ändra ngt faktiskt. älskar henne PRECIS som hon är. :)

Om ni nu är avstängda, bor ni väl ändå hemma, hur lång tid tar det att åka till skolan dåra?

japp vi bodde hemma i stan och det tog väl drygt en timma att åka ;)

Columbine, ska inte du börja tävla Escada snart? Är du döpt till Columbine eller är det bara nått smeknamn? Fett coolt namn iallafall :)

joodah :) fast blir nog inga mer tävlingar nu i vinter pga av olika saker. men nästa år då jävlar ;)
jag är döpt till Columbine. dock så ere mitt andranamn, heter Tara i förstanamn. så om man e hos typ tandläkaren osv så säger dem alltid tara :)

Jätte bra blogg :) den enda jag faktiskt följer :)

naw, tack va gulligt ;) tråkigt att vi suger på att uppdatera bara, haha :P



Eskimå förra sommaren på äppelviken :)



Kommentarer
Postat av: Angelika

Tara var ju jättefint!!

2011-10-17 @ 08:25:28
Postat av: copywriting service

Varför ha hovarna i marken när man kan ha alla i luften istället? Peace!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0