SKRIVET: 2011-10-18, kl 08:32:29 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Gårdagen

Igår körde jag Anna, dags att sluta tönta sig - vet ju egentligen att jag faktiskt kan köra henne, så jävligt onödigt att ha strejkat såpass länge nu.. ;) Körde några varv på flisen, hon var jättesnäll och sådär, men stenhård i munnen.. Förstår inte, så har hon aldrig varit förut. Men det var grymt kul att köra henne igen iallafall!



Och Pijano red jag på ridbanan. Hade/har lite ont i min högerarm så tänkte vara lite smart och rida på enhandsfattning på stång bara.. Men han var helt galen och var mer i luften än på marken, så det gick ju inte så bra.. Eller alltså han var fin så länge jag inte ens nuddade med skänkeln, gjorde jag det (vilket man måste liksom) så exploderade han hehe.. Aja, så kan det gå när han vilat såpass "länge"..


Kommentarer
Postat av: copywriting service

haha escada såklart men nä förutom de så måste det nog vara Ingrids Caludia, sjukt fin ponny!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0