SKRIVET: 2011-10-05, kl 13:25:25 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Man blir ju så trött på berga

Gick upp tidigare idag även fast jag hade sovmorgon... Skulle ju köra Chippen lixom. Så käkar snabb frukost och traskar ner till stallet och tar in honom. Dock så var inte Jenny där så går upp till ridstallet och ber om nykel till selkammaren. Då säger Gunilla att jag inte får köra idag eftersom Jenny e sjuk och G har ansvar för allt och om ngt skulle hända så finns ingen som kan "hjälpa". WTF lix. Så sjukt drygt. Fattar ju tanken osv men iallafall. Blev fett ledsen. Så de var bara att släppa ut sötponnyn i hagen igen.

Gick istället ner och to in Escada från hagen. Hovslagaren Freek skulle fixa lite med sprickan på hennes framhov. Så nu är den borta och så raspade han även lite och så. Skönt!

Och juste Ello btw, jag håller helt med Emma. Haha. Palla att du ens orkar hålla på...

Nä nu måste jag kila på lektion. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0